Tuesday, May 5, 2009

last diner as jmk..huhu

erm..jmk tu pe ek?biarla menjadi rahsia..actually sebelum final exam..sume jmk2 kolej kt UPSI ni akan diberikan penghargaan terakhir selepas sepenggal bekerja keras.hehe..temasukla ak..keras ke keje??erm..diner mlm tu yang should be diadakan kt one of hotel kt kl xleh dibuat sebab NC x approve..aigoo...sedihnyer..tp xpela..everything fine that night..theme for that night is merah hitam and formal..huhu..skema dol bila anda sume melangkah masuk ke UPSI.hehe.future teacherla katakan...mknan cm besa nothing spesel..sumenyer sama cam diner2 biasa..n this will be my last diner kt kolej..huhu..sedihnyer...but something spesel that night because i got rose from my bestfren..hehe..xaspect pn die nk bg that rose to me..haha.tq my fren.hehe
me at red carpet

jawatankuasaMahasiswaKolejZa'ba 08/09..miss n love u all.muah... my red rose..hehe
i'm one of the lucky one yg dpt cabutan betuah tat night..hee

2 comments:

  1. mok.welcum to blog world.letak shout box oke.cari je shout mix..follow je arahan dier

    ReplyDelete
  2. best friend kasi bunga ke boyfriend?

    ReplyDelete